Deoarece ne dorim o comunitate de oameni faini împreună cu care să efectuăm traininguri sau să înființăm unele comunități locale, dacă rezonați cu valorile noastre și vă doriți o lume mai bună, rugămintea noastră e să vă înscrieți (dacă nu ați făcut-o deja) în comunitatea noastră. Pentru a descoperi și alți oameni frumoși din țară și nu numai, pentru a veni alături de noi, pagina cu linkul de înscriere e aici.

  • Maria Magdalena Voinea
    Maria Magdalena Voinea a făcut parte din Delegația care a negociat aderarea României la UE, este fondatoarea Școlii MONTESSANO dar mai presus de toate, Maria Magdalena Voinea este un suflet frumos, care te cucerește cu energia ei pozitivă. Ovidiu Badescu: De la Delegația care a negociat aderarea României la UE, experiența în cadrul Comisiei Europene și ...
  • Iasemin Agi-Murat
    A ajuta este un privilegiu, iar acest privilegiu îl avem toți, de la mic la mare. Trebuie doar să vedem nevoia de ajutor și să întindem o mână. Dacă e însoțită de un zâmbet, e și mai bine. Stăm de vorbă cu Iasemin Agi-Murat de la Școala Gimnazială “Spiru Haret” din Medgidia, jud. Constanța. de Ovidiu ...
  • Iulia Maria Sfetcu – Măndășescu
    „(În carieră – n. r.) mă inspiră elevii mei. Ei au un univers atât de special și colorat încât fiecare zi este unică.” Despre ce înseamnă să fii profesor pentru învățământul special în România, un interviu cu doamna Iulia Maria Sfetcu – Măndășescu, profesoară la Școala Gimnazială Specială Pentru Surzi, Nr. 1 din București De Clara Bujoreanu   Ce ...
  • Raluca Narcisa Covaci
    “Mă motivează credința că încă mai există speranță și dorința de a face mai mult, de a arăta că învățământul românesc nu este pierdut și, în mod evident copilașii pot reprezenta viitorul de care societatea noastră are nevoie.‘’   Despre oamenii care, cu mult har, îi ghidează pe copii pe drumul cunoașterii, un interviu cu doamna Raluca ...
  • Mihaela Jecherean
    „ Vorbind în termeni sportivi, alergarea peste obstacole îmi era tare dragă, o probă atletică preferată, unde economia de energie și timp solicită trecerea obstacolului fără atingerea sa. Prin urmare asta am și făcut (în viață – n. r.), la propriu și la figurat, fără să privesc în urmă(…).” Despre adevărații oameni ai schimbării, un interviu ...
  • George Ștefan Năzăreanu
    „O şcoală modernă pregăteşte copiii de azi să trăiască în lumea de mâine şi este fondată pe valori universale: responsabilitate, autonomie, cooperare, întrajutorare.” Stăm de vorbă azi cu George Ștefan Năzăreanu, profesor naturalist la Karin’s Kids Academy Băneasa de Lidia Grecu George, spune-ne ce funcție ocupi la Karin’s Kids Academy Băneasa și ce anume presupune acest post în ...
  • Ecaterina Ortansa Ioniță
    „Provocări găsim la tot pasul, însă este bine să le transformăm în oportunițăți de învățare, astfel, orice obstacol devine o ocazie de dezvoltare.” Despre oamenii care, prin implicare, fac lumea puțin mai bună, un interviu cu doamna Ecaterina Ortansa Ioniță, profesoară de limba germană la Liceul pedagogic „Anastasia Popescu” din București de Clara Bujoreanu Ce v-a făcut să ...
  • Diana Brătucu
    ”Eu cred că toți copiii au nevoie de OAMENI. Au nevoie de profesori care să îi vadă, să îi asculte, să îi înțeleagă. Au nevoie de profesori corecți, care cred în ceea ce fac, pe chipul cărora se citește pasiunea pentru educație și dragostea pentru copii.” Despre oamenii care, prin recunoașterea și asumarea propriilor slăbiciuni, ajung ...
  • Florina Zecheru
    „Timpul mi-a arătat cât de frumos cresc oamenii dacă sunt crescuți cu iubire.” Despre oamenii care ajung să vadă prin ochii copiilor miracolul vieții, un interviu cu doamna Florina Zecheru, învățătoare la Școala Gimnazială Nr. 28 ”Dan Barbilian” din Constanța de Clara Bujoreanu De ce ați ales să fiți învățătoare? Am ales să devin învățătoare la îndemnul părinților. Ei ...
  • Iulia Moldovan
    „În trecut aș fi putut înșira o listă întreagă de «nereușite». Acum, însă, sunt conștientă că toate acestea m-au ajutat să îmi pun întrebări, să schimb strategia, să fiu atentă la reacția celor din jur. Și, până la urmă, despre asta e vorba în actul educațional: despre a învăța din «nereușite» cum să înveți pentru ...