Coordonator: Florea Mihaela-Ramona
Activitatea 1: Scopul acestei activități a fost sprijinirea elevilor în scopul identificării propriilor emoții. Activitatea a început cu un joc de spargere a gheții care i-a condus pe copii spre descoperirea a șase emoții de bază: BUCURIA, TRISTEȚEA, FRICA, FURIA, RECUNOȘTINȚA, RUȘINEA. Pe baza unor joculețe elevii au învățat să recunoască aceste emoții, dar și să le accepte, iar mai apoi să le gestioneze. De asemenea au învățat să creeze emoții pozitive, punându-se în diferite situații. Întreaga oră a fost un amalgam de emoții, iar copiii au fost încântați de activitățile propuse.
4Life-LTCD (Moldova Nouă, Jud. CARAȘ-SEVERIN)
Activitatea 2:
Activitatea desfășurată are drept scop identificarea emoțiilor negative și gestionarea acestora. În baza unor situații date, pe care elevii le vor analiza, aceștia vor reflecta la soluțiile care îi pot ajuta să aibă grijă de ei și să formeze relații armonioase cu ceilalți. Cu ajutorul jocurilor de rol și a exercițiilor, elevii vor descoperi atât lucruri pe care le pot controla (să fie amabili, să ceară scuze etc.), cât și lucruri pe care nu le pot gestiona (culoarea părului, felul în care se comportă persoanele din jurul tău etc.), dar care le influențează viața, ducând la trăirea unor emoții pozitive, dar și negative.